Trening personalny
dla mam

W Twoim domu lub parku!

Fit ciąża

Jestem nie tylko certyfikowaną instruktorką, specjalizującą się w treningu kobiet w ciąży. Jestem przede wszystkim mamą i dwukrotnie przeżywałam to, co ty teraz. Skoro tu jesteś, to już wiesz, że w ciąży nie musisz rezygnować z aktywności. Możesz też zacząć dbać o swoją kondycję lepiej niż do tej pory.

Indywidualność

Dopasujemy zestaw ćwiczeń do Twoich umiejętności, Twoich oczekiwań i przebiegu Twojej ciąży.

Zdrowie

Pokonasz ciążowe dolegliwości (np. bóle kręgosłupa), a także nie przybierzesz za dużo na wadze.

Bezpieczeństwo

Ćwiczymy bezpiecznie – by nie zaszkodzić Maleństwu, a wręcz dotlenić także jego organizm.

Nie czekaj

Umów się ze mną na trening personalny w twoim domu lub parku.

Fit mama

Ułożę trening specjalnie dla Ciebie, żebyś czuła się dobrze w swoim ciele. Przyjadę do Ciebie do domu, ułatwiając Ci ćwiczenie z dzieckiem.

Dopasuję się do Twojego rozkładu dnia. Nasz trening będzie Twoją odskocznią od rutyny i zyska na efektywności.

Ty zdecyduj, gdzie ćwiczymy – może to być Twój dom, Twój ogródek lub park w pobliżu. W pojedynkę, z koleżanką, z dzieckiem lub dziećmi.

Najtrudniej jest zacząć. Pomogę ci. Odezwij się do mnie dzisiaj, a pierwsze efekty dostrzeżesz po dwóch tygodniach.

Zacznij biegać!

Chcesz wrócić do biegania po ciąży lub włączyć bieganie w plan powrotu do formy po porodzie? A może chcesz się sprawdzić w biegu na 10km albo ambitnie zapisałaś się na maraton we wrześniu?

To bardzo dobry pomysł, ale – szczególnie po ciąży – dobrze jest biegać pod okiem specjalisty.

Jestem nie tylko certyfikowaną trenerką biegania, ale przede wszystkim praktykiem i pasjonatką biegu. Jeśli potrzebujesz skutecznego planu biegowego, żeby osiągnąć swój cel i przygotować się do konkretnego biegu, dobrze trafiłaś. Dostaniesz też wskazówki dietetyczne i kopa motywacyjnego. Zaufaj mi.

O mnie

Jestem certyfikowaną trenerką fitness i coach’em biegowym, dietetyczką i pasjonatką zdrowego trybu życia. Mam dwójkę małych dzieci, Milenkę (2013) i Boryska (2018). Nie trenuję do upadłego, choć aktywność fizyczna to moja codzienność – tak ładuję baterie!

W Fit in Wrocław szczególnie ważne są kobiety w ciąży oraz po porodzie. Najwięcej nauczyłam się na swoich własnych ciążach, pogłębiając świadomość swojego ciała i wracając do formy po obu porodach. Dbam też o teoretyczny rozwój, kształcę się i pogłębiam wiedzę w tym temacie. Zadbam o Twoje bezpieczeństwo i zdrowie.

Rozumiem doskonale, że chcesz się czuć dobrze w swoim ciele. Jednocześnie wiem, jak trudne i wymagające bywa bycie młodą mamą. Pokażę ci, jak osiągnąć szczupłą i sprawną sylwetkę i utrzymać motywację.

Do zobaczenia!

Rekomendacje

I have enjoyed my trainings with Ola. Her gentle push has made me able to reach my goal – learning to like running! I also enjoyed the tabata workouts. I highly recommend her to all.
Gry
Polecam treningi z Olą z całego serca!!! Mega pozytywna osoba kochająca to, co robi!! Zaraża swoją energia i daje „kopa” do działania 😉 Przede wszystkim ciągle uśmiechnięta, nawet gdy wyciska z Ciebie ostatnie poty, uśmiech nie schodzi jej z buzi 😉😊😘❤
Magda
Ola brought a different set of exercises every time we met which really helped my motivation to work out. Ola has incredible energy which shares it with clients.
Agata
Ola ma w sobie pasję, którą zaraża i motywuje!
Kasia
Ola is a fantastic trainer, I felt great after just a few sessions and really saw progression in my fitness specifically running. Thank you for your hard work!!
Francesca
Ola really understood what I wanted to achieve. Our workouts were perfect for my level of fitness. I hated running, but it took Ola one session to make me fall in love with it!
Alex
Bardzo kontaktowa i super motywująca! Bardzo polecam zajęcia z Olą!
Aldona
Ola is a fantastic personal trainer and great company! She tailored our sessions to suit me since I needed gentle post natal exercise plus exercises to alleviate back pain. Every session was fun and at the right level for me. Ola was even happy to hold or play with my baby while I exercised which was so helpful.
Clover
Only eight times with you gave me the habit, and now it’s tough to go WITHOUT running for two days. I REALLY love running now and I’m sneaking out to run every chance I get.
Anja
Ćwiczenia dostosowane do formy i celu, można ćwiczyć z niemowlakiem, moja miała 3 miesiące jako zaczęłyśmy, i bardzo lubi patrzeć jak mama ćwiczy 🙂
Justyna